چه درب ضد سرقتی برای مناطق شرجی مناسب است؟

یکی از اساسی ترین مواردی که باید حین ساخت و ساز رعایت شود، انتخاب درب مناسب است. درب در هر منطقه‌ای باید بر اساس محیط آب و هوایی آن منطقه انتخاب شود. برای انتخاب درب ضد سرقت در مناطق شرجی باید حساس‌تر عمل کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله ویژگی‌هایی درب مناسب مناطق شرجی را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت ضد آب و رطوبت

در مناطق شرجی مثل شمال و جنوب ایران باید درب انتخاب شده ضد آب و رطوبت باشد. به گونه‌ای که لایه رویی آن ضخامت و استقامت بالایی در برابر رطوبت شدید و همینطور نور خورشید داشته باشد. علاوه بر آن جنس درب نیز بسیار مهم است. در صورتی که درب بی کیفیت تهیه کنید در آینده با هزینه های جانبی و سرسام آور تعمیر یا خرید درب مجدد روبه رو خواهید شد. علاوه بر آن درب های بی کیفیت فورا دچار پوسیدگی شده و موجب جذب حشرات، موریانه، ساس و .. می‌شوند.

آب بندی درب ضد سرقت

سوال اینکه چه درب ضد سرقتی برای مناطق شرجی مناسب است را باید با توجه به منطقه و موقیت جغرافیایی ساختمان از خود بپرسید. درب‌های ضد سرقت در برابر رطوبت یا همان پاشش آب مقاوم هستند اما در مناطق شرجی شرایط متفاوت است چرا که در این مناطق رطوبت هوا به صورت مداوم وجود دارد و صرفا پاشش آب نیست بلکه رطوبت شدید هوای شرجی است که میتواند به شدت موجب تخریب درب شود. بنابراین باید دربی با کیفیت که متناسب یک منطقه مرطوب است را تهیه کنید. دربهایی که از لحاظ کیفیتی بسیار کارآمد هستند و عین ساخت و ساز آب بندی شده‌اند. این کار باعث می‌شود آن ها در برابر تمامی آسیب‌های ناشی از رطوبت مقاوم بوده و دوام بیاورند.

ویژگی های درب ضد سرقت برای مناطق شرجی

  • عایق رطوبت و نور خورشید
  • مقاوم در برابر پوسیدگی ناشی از رطوبت
  • ضد سرقت و مستحکم در برابر عوامل امنیتی
  • دارای مقاومت بالا در برابر اتش سوزی و سیل
  • مستحکم در برابر رشد قارچ و کپک
  • جلوگیری از رشد موریانه، ساس و ..

بهترین درب ضد سرقت برای مناطق شرجی

درب‌های فلزی یا آلومینیومی در معرض تغییر رنگ، پوسیدگی، زنگ زدگی و .. هستند اما با انتخاب یک درب ضد سرقت روکش چوبی میتوانید پاسخ مناسبی به سوال ” چه درب ضد سرقتی برای مناطق شرجی مناسب است؟” بدهید و با خیال راحت با کیفیت ترین و زیبا ترین گزینه را انتخاب کنید.