درب دو لنگه

درب دو لنگه و نحوه تغییر درب ضد سرقت دو لنگه به درب ضد سرقت تک لنگه را در این محتوا بررسی می کنیم.

درب دو لنگه و تعویض آن

در بازار درب های ضد سرقت بزرگ ترین مشکل بیشتر خریدارانی که برای خرید و تعویض اقدام می کنند، درب دو لنگه قدیمی آن ها می باشد چرا که این عزیزان دیگر از سبک قدیمی و نسبتا بزرگ خود خسته و اصطلاحا زده شده اند.

انواع درب دو لنگه

در بازار این نوع درب ها به دو دسته تقسیم بندی می شود:

  1. درب ضد سرقت لابی
  2. درب ضد سرقت آپارتمان (واحد)

اما این دسته بندی چه تفاوتی را در انتخاب و ابعاد ایجاد می کند؟

درب دو لنگه لابی

درب لابی در سال های گذشته و امروز، عموما به صورت دولنگه طراحی و اجرا می شوند.

درب هایی که در بازار به عنوان درب ضدسرقت شناخته می شوند عموما کلمه ضدسرقت آن ها اضافی و بی جا می باشد.

بیشتر تولید کنندگان عموما به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ و کم اهمیت بودن درب لابی در میزان امنیت هر خانه و خانواده، از به کار بردن ساختار مناسب و واقعی در زیرسازی و استراکچر این درب امتناع می کنند.

اما در واقعیت، درب لابی در میزان امنیت ساختمان کم اهمیت بوده و تاثیر قابل توجهی ندارد؟پاسخ این سوال، موضوعی است که در ادامه این محتوا به بررسی آن پرداخته ایم.

نگاهی نو به تولید درب دو لنگه

مجموعه ما به عنوان یک تولید کننده ایرانی بازار کشورمان، اقدام به تولید درب ضد سرقت دو لنگه با زیرسازی و استراکچر منحصر به فرد کرده است.

زیرسازی و استراکچر درب های ضد سرقت لابی و آپارتمانی ما هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تمامی چارچوب ها و ساختار این درب ها از ورق آهن 2 میلی متری، فوم پلی یورتان و دیگر موارد خاص و منحصر به فرد است.

متفاوت و متنوع

اگر کمی دقیق تر به بازار درب های ضد سرقت و خانه های تازه ساخت امروزی نگاه کنیم متوجه می شویم که اکثر درب های لابی مشابه یکدیگر هستند و کمتر تنوعی در میان آن ها می توان پیدا کرد.

اما در این شرکت از آن جایی که شما با تولید کننده درب ایرانی به صورت مستقیم در ارتباط هستید، امکان تولید انواع طرح، رنگ، چارچوب و یراق آلات امکان پذیر است.

پروژه ای که در ادامه مشاهده می کنید، درب لابی ضد سرقتی است  با روکش بلوط که در منطقه قیطریه تهران نصب و اجرا گردیده که عرض آن 4 متر و ارتفاعش 3 متر می باشد.

حق انتخاب تا کجا؟

دست شما آنچنان باز است که می توانید برای قفل درب خود که عموما از یراق تک قفل استفاده می کنند را سفارش دهید تا امنیت ورودی ساختمان خود را آنگونه که دوست دارید افزایش دهید.از آن جهت که به صورت کلی امنیت این درب ها در مقایسه با درب های تک لنگه پایین تر است، انتخاب یک قفل مناسب، ایمن و قوی می تواند در میزان امنیت نهایی درب شما موثر باشد.

درب دولنگه برای آپارتمان (واحد)

بررسی درب ضدسرقت ورودی خانه یا محل کار شما با درب لابی کاملا متفاوت است، چرا که دست شما در انتخاب ابعاد باز است.

راه اولی که پیش پای شماست حفظ درب قبلی با همان ابعاد و تبدیل آن به ضد سرقت است.

شما خریدار محترم می توانید براساس سلیقه شخصیتان درب قبلیتان را حفظ کنید و تنها شکل ظاهری، چارچوب و یراق آلات آن را تغییر دهید و در اساس ابعاد درب تغییری ایجاد نکنید.

درب ضد سرقت تک لنگه

راه دوم راهی است که مانند آب سردی، خریداران را آرام می کند.

همان طور که در ابتدای این محتوا اشاره کردیم اکثر خریداران به دنبال تغییر ابعاد درب خود هستند.

شما خریداران محترم می توانید به راحتی خوردن یک لیوان آب، درب قدیمی خود را به درب ضد سرقت تک لنگه تبدیل کنید.

با انتخاب راه دوم، نصاب، چارچوب درب را از یک سمت روی چارچوب قبلی ایمن سازی می کند و سپس سمت دیگر چارچوب را با آجر، سیمان و گچ پر می کند به همین سادگی.

توجه داشته باشید که امکان انتخاب ابعاد دلخواه برای یک درب، تنها در شرکت ما امکان پذیر است چرا که در این شرکت تمامی محصولات به صورت سفارشی تولید و اجرا می شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *