آیا درب ضد سرقت شیشه ای دارای امنیت و مقاومت کافی می باشد؟

در این مقاله موارد زیر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است:

  • منظور از درب ضدسرقت شیشه ای چیست؟
  • شیشه کار شده در رویه این درب از چه نوعی است؟
  • ساختار داخلی و زیرسازی درب ضد سرقت شیشه ای چگونه است؟
  • رنج قیمت درب های شیشه ای ضدسرقت در چه بازه ای قرار دارد؟

در ادامه محتوای آیا درب ضد سرقت شیشه ای دارای امنیت و مقاومت کافی می باشد؟ تلاش کرده ایم تا پاسخ 4 سوال ذکر شده را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم تا خریداران محترم بتوانند به سرعت به پاسخ مورد نظر خود دست پیدا کنند.

منظور از درب ضد سرقت شیشه ای چیست؟

درب ضد سرقت شیشه ای به درب هایی گفته می شود که در ساختار ظاهری آن از شیشه استفاده شده باشد.

ممکن است شیشه کار شده بر روی درب به صورت کامل اجرا شده باشد یا اینکه بخشی از ساختار رویه از این متریال باشد.

به صورت کلی شرکت هایی که توانایی طراحی، تولید و اجرای درب های شیشه ای و سفارشی را دارند بسیار محدود هستند اما تنوع مدل های مختلف شیشه و ساختار داخلی درب، از جمله مواردی است که میان شرکت های مختلف متنوع است.

شیشه کار شده در رویه درب شیشه ای از چه نوعی است؟

موضوعی که در ابتدا بررسی روکش های مختلف درب ضد سرقت شیشه ای مطرح می شود آن است که شیشه قرار است روی درب به عنوان روکش اجرا شود یا اینکه قرار است به عنوان یک شیشه نما در کنار یا روی درب اجرا شود.

شیشه هایی که عموما به عنوان لت ثابت یا روی درب به عنوان عبور نور استفاده می شوند، از نوع شیشه 8 یا 10 میل سکوریت می باشند.نکته ای که در ارتباط با این نوع شیشه مطرح است، امکان ارتقای نوع شیشه بر اساس سفارش مشتری است.

هر یک از خریداران محترم می توانند به منظور افزایش درب ضد سرقت مدرن و لوکس خود، از شیشه های لمینیت نیز استفاده نمایند.

اما اساس نامگذاری درب ضدسرقت شیشه ای در دسته بندی درب ضد سرقت، بیشتر به منظور استفاده شیشه به عنوان روکش درب میباشد که در ادامه مقاله آیا درب ضدسرقت شیشه ای دارای امنیت و مقاومت کافی می باشد؟به بررسی این موضوع پرداخته ایم اما خریداران محترم می توانند به منظور مدل های مختلف درب ضد سرقت به این دسته بندی مراجعه کرده و از مدل های مختلف دیدن فرمایند.

روکش شیشه کار شده برروی درب

مجموعه دُرناب به عنوان یکی از تولید کنندگان تماما خاص و سفارشی، اقدام به تولید درب های ضدسرقت شیشه ای با ساختار تماما ضدسرقت کرده است.

روکش کار شده بر روی درب این مجموعه از نوع 8 میل سکوریت پشت چاپ دار یا شیشه های لاکوبل می باشند که امکان اجرای هر رنگی را در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.

مجموعه ما از آن جهت که در دماغه درب از آلومینیوم استفاده می کند و ضخامتی که درب در آن قرار می گیرد حدود 8 میلی متر است، از آن جهت امکان قرار گرفتن تمامی روکش های مختلف اعم از اسلب سرامیک، سنگ، شیشه، کامپوزیت و دیگر روکش ها را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

یکی دیگر از ویژگی هاییکه مجموعه دُرناب در اختیار شما قرار میدهد، امکان ایجاد طرح های مختلف CNC بر روی درب است؛ هر یک از خریداران محترم می توانند همانند روکش های چوب طبیعی و PVC، طرح  مورد نظر خود را بر روی درب اجرا کنند که این ویژگی، به عنوان یک ویژگی خاص و منحصر به فرد در درب ضدسرقت شیشه ای دُرناب شناخته می شود.

موضوع بعدی که در ادامه مقاله آیا درب ضدسرقت شیشه ای دارای امنیت و مقاومت کافی می باشد؟ مورد بررسی قرار گرفته است، موضوع زیرسازی و ساختار داخلی درب است.

ساختار داخلی و زیرسازی درب ضد سرقت شیشه ای چگونه است؟

هر یک از مجموعه های مختلف درب های امنیتی، با یک زیرسازی منحصر به فرد، اقدام به تولید محصولات خود می نمایند، اما مجموعه ما به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح از نظر زیرسازی و ساختار داخلی درب، تمامی محصولات خود را با ساختار ورق آهن 2 میلی متری که بالاترین ضخامت در میان محصولات دیگر است تولید می کند.

عموما درب های ضد سرقت شیشه ای به عنوان درب لابی ضد سرقت استفاده می گردند، اما در پروژهای لوکس و سفارشی که به دنبال طرح های مدرن هستند این درب ها به عنوان درب های آپارتمان نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

درب ورودی از آن جهت به عنوان درب های شیشه ای انتخاب می شوندکه عموما لابی ها و راهرو های ورودی ساختمان، نیازمند ورود نور بوده و به همین جهت این محصول در سیستم لابی بسیار مشهور است.

هر یک از خریداران محترم می توانند به منظور مشاهده مدل های مختلف درب ضدسرقت لابی، از صفحه محصولات این دسته بندی دیدن فرمایند.

اما آخرین موضوعی که در محتوای آیا درب ضد سرقت شیشه ای دارای امنیت و مقاومت کافی می باشد؟ مورد بررسی قرار گرفته است، موضوع قیمت درب است.

رنج قیمت درب های شیشه ای ضدسرقت در چه بازه ای قرار دارد؟

موضوع قیمت درب ضدسرقت شیشه ای که به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات شناخته می شود از آن جهت به عنوان آخرین موضوع مطرح شد که این موضوع به شرایط و اطلاعات زیادی وابسته است.

از جمله عواملی که در قیمت این محصول موثر است می توان به مواردی از قبیل زیرسازی درب، نوع شیشه استفاده شده، ضخامت شیشه، مدل قفل ضد سرقت کار شده بر روی درب، همه و همه عواملی هستند که می تواند در موضوع قیمت درب ضد سرقت شیشه ای موثر باشد.

به عنوان مثال موضوع قفل که در پاراگراف پیش به آن اشاره شد، یکی از موضوعاتی است که تنوع بسیار فراوانی را در مقابل خریداران محترم قرار می دهد و این ترتیب موضوع قفل درب نیز، یکی از مواردی است که می تواند در قیمت نهایی درب ضد سرقت شیشه ای شما موثر باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *